Focus HR  •  Joburi & Formari

Assistent administrativ

Veo Worldwide Services recrutează assistent administrativ (limbă franceză)

Experiența ta e binevenită însă nu e obligatorie.

Alătură-te echipei noastre energice si prietenoase !

Căutăm, pentru Chișinău, o persoană ambițioasă și conștiincioasă pe care vom fi bucuroși să o ghidăm de la zero.

Activitățile principale:

In calitate de asistent administrativ vei fi punctul central al proiectului și vei colabora strâns cu clientul francez pentru a asigura buna funcționare a activităților zilnice.

Responsabilitățile tale vor include gestionarea corespondenței, interacțiunea directă cu nativii francezi, organizarea documentelor și asigurarea unui flux eficient de informații în cadrul proiectului.

Cerințe:

  • Persoană responsabilă, organizată și orientată spre rezultat;
  • Abilități administrative (MS Office - word, excel, etc);
  • Nivel de franceză B2;
  • Disponibilitate pentru deplasări. 

Beneficii:

🍕 Tichete de masă;

🏢 Birouri moderne și spații de lucru creative;

✈️ Posibilitatea de a călători în interes de serviciu;

🏡 Posibilitatea de a lucra la distanță (zile de home office);

🎓 Training si acompaniere in perioada de integrare;

💪 Acces la săli de sport;

🏥 Asigurare medicală;

🚗 Tickete de transport/taxi;

🏆 Politici clare de avansare și creștere profesională;

🌎 Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;

🎓 Perfectionare continuă;

🎂 Zile libere suplimentare pentru aniversări;

🎉 Competiții interne, animatii RH și premii pentru angajați;

Vă rugăm să expediaţi CV-ul pe e-mail:  : iopopescu(@)veoworldwide.ro

 

Linkuri utile

Veo Worldwide devine membru a CCIFM

MAI MULTE ACTUALITĂȚI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperiți spațiul rezervat membrilor !